Partille Cup 2lax10

hej alla :) <3

sorry för dålig uppdatering av mig..
men igår tränade jag hela dagen på Scandinavium.
det var riktigt kul!
fast vi failade värsta många gånger, men sen blev det as bra!
Molly,Frida och Mimmi Sandén var där och sjöng tillsammans med Niklas Hocker.
dom var jätteduktiga faktiskt, men dom var tvungen att ta om allt hela tiden..
idag tar jag med min kamera så jag kanske tar lite kort, ifall jag hinner.
det är ju invigningen idag!
börjar redan bli nervös..
men det går säkert jättebra, får vi hoppas iaf.. ;)
nu måste jag fixa dom sista sakerna innan jag går.

love,
klara

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0