TILL MIN ALLRA BÄSTAVÄN.

Elin Rebecca Sennerstam

jag vill bara säga att jag älskar dig över allt annat i världen.
du är den enda jag behöver, på riktigt.
vänner kan försvinna, jag klarar mig med ett hål i hjärtat.
men om du skulle försvinna,då skulle du försvinna med mitt hjärta utslitet i din hand.
du är det absolut bästa i mitt liv.
jag behöver bara vara nära dig för att må bra.
tänk att världen kunde ge mig dig, att du kom in i mitt liv.
för om inte du hade kommit in i gymnastikhallen 2007/2008, då vet jag inte var jag hade varit i livet nu.
det är du som får mig att kämpa för allt.
du är en ängel för alla, men min skyddsängel ,
min allra egna ängel.
det är du som leder mig i livet.
änglar ska vara i himlen , så jag vet inte riktigt varför gud skickade ner dig,
du kanske var för underbar för att finnas i himlen? ♥
jag är extremt tacksam för det i alla fall.
vissa säger att livet är som ett pussel , saknar men en pusselbit är hela pusslet förstört,men du är min sista pusselbit, det är du som har gjort mitt liv helt.
egentligen kan man inte beskriva hur mycket jag älskar dig,hur mycket jag behöver dig,det finns inga ord för det.
men en sak ska du veta ,
Elin Rebecca Sennerstam , det är att jag alltid kommer att älska dig,att jag alltid kommer att vara vid din sida, hur långt bort du än är.
ingen kommer att ha en sån stor plats i mitt hjärta som du har,någonsin. ♥

din Klara.



Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0