torsdag

hej :) <3

sämst uppdatering , jag vet.
men jag har varit på onsala och där skippar man datorer, eller skippar och skippar.
man orkar inte sitta en halvtimma och skriva inlägg.
ja, jag säger en halvtimma för att jag är urusel på att skriva.
haha, iallafall.
idag åkte jag hem från onsala och släppte av kusin Julia inne i stan , senare anlände vi hemma och Nicole kom i perfekt tajming.
hade precis tvättat ur allt havssalt ur håret .
det var skönt att gå från dreadlocks till klara håret ska ni veta!
igår var det kalas för Anton , han har levt 13 jordsnurr , 13 somrar, 13 år med mig , åh så härligt!
fast nä ;)
kalaset var väldigt trevligt!
24 personer blev vi tror jag, massaa folk alltså!
och idag har jag varit på träning inför Gothia Cup invigningen.
imorgon blir det stan med Elsa och vi kanske träffar Adam och Eric.
nu måste jag ha lite cola.
pussar

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0