det är sommar



det är sommarlov snart,

gud vad jag längtar.


nu ska jag ner på stan och köpa godis till mina gymnastikpinglor.
idag skulle jag ha tävlat i USM och träffat Nicki,men det blev inget med det..
jag sörjer.
det blir filmkväll hemma hos Jenny och Jesper istället.
så alla har fått varsin sak att köpa.
och jag fick just godis,har ingen aning om hur mycket jag ska köpa eller vad för godis jag ska köpa.
men det blir väl som det blir..
det är fint väder idag.
jag ska njuta av det så mycket jag kan innan jag sätter mig på en svettig buss till Billdal.
nu ska jag sätta på mig mina rosa solglasögon och dra ner till stan.
puss

Kommentarer
Postat av: filippaaa <3

längtaaaaaaaaaaaaaaaaaar!



oh, älska billdal! :)

mina kusiner bor där ja0 :d<3

miss u!

2010-06-05 @ 11:37:27
URL: http://filippaaottilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför inget usm? :O

2010-06-05 @ 13:17:48
Postat av: Viktoria :)

Längtar tills sommar lov!! :)



p.s kolla gärna på min blogg :)



msvikkyy.devote.se

2010-06-08 @ 21:20:01
URL: http://msvikkyy.devote.se

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0