det är tisdag tror jag.

egentligen mår jag inte så bra.
men jag orkar inte med dig,
du står och ljuger rakt upp i ansiktet på både mig och hon.
jag vet ju att du ljuger, så varför neka det?
är du rädd för nåt?

när elsa flyttar kommer jag åka ut till henne,bort från skiten.
vi kommer ha det bäst.
sen ska jag till elin och farmor, där kommer jag ha det asbra.
jag saknar dej mest i hela världen älskling.

tack till alla mina underbara, som orkar lyssna på mig.
det betyder så mycket för mig,ni är det bästa jag har.
jag älskar er.
puss.

Kommentarer
Postat av: nella

vad har hänt?

2010-06-16 @ 00:23:34
URL: http://nnellakjallman.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0