elin rebecca sennerstam är det bästa i livet.







du vet att jag alltid kommer att vara din.

din föralltid.

jag älskar dig mest av allt,no matter what.

du är det bästa och finaste man kan ha.

du är guldvärd.

förlåt för bilderna,hoppas att vi bjuder på dom?

du är min syster föralltid.

och du kommer alltid att vara först på min lista.

2007 var det bästa året i mitt liv, vi träffades då.

och inget,absolut inget,kan vara bättre än det.

tills döden skiljer oss åt älskling.

jag kommer stalka dig resten av livet.

hoppas att du står ut med mig,för jag kommer inte släppa dig i första hand.

elin rebecca sennerstam hjärta klara maria moberg.

det står skrivet i stjärnorna.

det finns i hjärtat i änglarna.

vi kommer upp dit en dag,tillsammans.

jag älskar dig,
din Klara.

Kommentarer
Postat av: din elin

aw va söt du är!

jag älskar dig obeskrivligt, hoppas du vet de!

klart jag bjuder på bilderna :)

klart att jag står ut med dig <3

längtar tills du kommer hit i sommar

saknar dig så sjukt mke <3

2010-06-13 @ 10:56:48
Postat av: din elin

btw du är den bästa!

2010-06-13 @ 10:57:24
Postat av: NICOLE

gulligt<3

2010-06-13 @ 14:41:23
URL: http://flohr.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0