Enjoy!

Dagens skämt! :D


Det var tre killar som var ute i skogen och tältade.
En morgon när de vaknade sa den ena killen:
- Jag drömde en så jädra go dröm i natt, jag drömde att en skit snygg brud runkade av mig helvilt.
- Konstigt, sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak.
Då sa killen som hade legat i mitten:
- Det drömde inte jag, jag drömde att jag var ute och åkte vasaloppet!!!



Varför fortsatte blondinen köra runt kvarteret?
- Hennes blinkers hade fastnat.


Dagens sms! :D


Till: Morsan
Sms:
Jag hade sjukt het sex dröm om din syster i natt ;)  Det skulle man ju vilja prova irl, har hon nån kille? ;))
Svar:
Pratar du om Karin? Men det vet du väl att hon är gift med Lennart
Förklaring:
Blev lite fel när jag skulle jävlas med en polare som är lite överkänslig när det gäller hans syster. Sms:et landade hos min lätt förvirrade mor...





Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0