glass är bäst

idag har jag inte gjort så mycket, jag har cyklat till örgryte med pappa.
jag trampa på hårt alltså , men när det kom till den längsta och brantaste backen som pappa envisades med att cykla upp för, då orkade jag inte mer med min vita tantcykel.
pappa hade ju ett mål med vår cykeltur, och det var ett hus som han hade ritat.
fint var det och sen rullade vi ner till Lejonet och Björnen.
där tog vi båda en Tivolivåffla med 3 kulor glass sylt+ grädde , så jag har varit mätt hela dagen.
sen såg jag på fotboll .
Tyskland - England, det blev 4-1 för dom som inte vet.
tycker riktigt synd om England för domarna missade ett mål..
snart spelar Argentina - Mexico ( mechicho enligt mig )
spännande , hoppas att Argentina vinner, vill se Messi göra måk.
men det hade ju dock varit as kul om mechicho vinner.
liksom skräll typ.
nu har jag inget mer att berätta , ha en awsome kväll allihopa. :)
puss



dagens outfit :

linne - JC
shorts - mammas avklippta jeans
bikini : Grekland

simpel men görskön :D
(lägg märke till mitt städade rum , ha-ha)

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0