midsommarafton var helt awsome!

hej alla tjejer,killar,korta,långa,smala,tjocka människor ,
it's klaaaaaaaaaaaaara!

fint intro va?
haha, humor, fast nej..
midsommardagen nu då,
rätt sliten och så.
men fan va kul det var igår!
för er som vet vem Tony i Andra Avenyn är, vi firade delvis midsommar med han och hans familj,
precis som vi gjorde förra året.
jag hade iaf supertrevligt.
bilder kommer, jag tog inte så många, hade annat att göra.
men några knäppte jag iallafall.
har varit ute och fotat lite nu i det awsomea vädret ( ja , awsomea,jag är bra på att böja verb (h) 
ska alldeles strax cykla ner till torget och köpe comviq kompis , är i stort behov av det.

bered er på en bildbomb.

puss








Kommentarer
Postat av: n i c o l e

den sista bilden är så galet fin, du ärså galet fin.

2010-06-26 @ 19:33:32
URL: http://flohr.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0