nytt i garderoben!



randig tröja, Gina Tricot
klänning, Grekland
kofta, H&M
linne svart och vitt , JC
stor stickad tröja , Monki
randigt linne, Monki
blommig klänning, H&M
+ en parfym.

detta har jag köpt i juni i alla fall.
i morgon är det midsommar, vad gör alla då?
själv ska jag ut till Långedrag och fira med fam Lyth och fam G-son Wirstad,kommer bli hur mysigt som helst.
idag spenderade jag dagen med Gabriella, vi gick på stan i solskenet och kollade runt i olika affärer.
Gabriella hittade ett jättefint linne från Odd Molly på Milk 'n' Honey.
har sett det förut men det passade skit bra på henne!
den randiga tröjan köpte jag idag.
en precis sån har jag velat ha.
och nu var det 50 % på den också!
I'm in heaven!
99:50 fick jag betala för den , ett riktigt kap!
älskar den.
nu måste jag måla naglarna ,för imorgon är det midsommar.
blir himmelsblåa naglar.
och så måste jag leta rätt på mina favorit bhar, dom är borta,
FRUKTANSVÄRT tragiskt!

puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0