onsdag

hej alla <3

kom hem för en timma sen typ,
har varit ute med Gabriella,Nella,Alex och Sebbe.
myyycket trevligt.
sebbe hade med sin bmx så jag o Gabriella åkte runt på den hela tiden medans nella och alex strula hela tiden.
det får ni VÄLDIGT gärna göra, dom är nog det sötaste paret i Sverige just nu , helt galet.
fast dagen började inte såhär, jag var hemma till typ halv 15.
sen gick jag ner till AS-vallen för där hade Gabriella fotbollsskola , så väntade jag i typ 10 min innan hon kom.
sen gick vi hem till henne men vi hann inget annat än att pusta ut, för Emmas lillebror Hugo envisades med att springa efter oss med sin vattenflaska ( kan bero på att vi hällde maaasssaaa vatten över honom,men det säger vi inget om ) . sen gick vi upp till torget och handla köttbullar,glass,godis och pepsi , vi är så nyttiga, det vet vi :D
sen gick vi hem igen och började med maten , och vi var så inne i vårat prat om allt möjligt så vi glömde att koka pastan och börja steka köttbullar ist.
det löste sig tillslut, och sen smsade och ringde Nella och frågade om hon fick joina oss i vårat lilla äventyr,
och självklart fick hon det!
hon kom perfekt in till vårat disco och satt bredvid när vi åt,
sen började vi skratta åt en sak (som är personlig och som jag inte vill nämna) så jag fick en till nära döden upplevelse.
satte massa pepsi i halsen så jag inte kunde andas, och Gabriella skratta ut sin pepsi på bordet, HAHA!
efter det så gick vi ut med en Marabou i handen och gick till ett as mysigt ställe och klättra upp på ett tag och titta ut på Göteborg.
det var mys.
men sen kom det nån tant och sa att vi inte fick vara där för att taket skakade eller nåt.
så då gick vi till ett berg typ 20 meter ifrån och börja spela in "Klaras dansskola" , haha helt galet.
sen kom sebbe a och alex så började vi cykla runt,så gick vi till nåt parkeringshus och var där ett tag.
sen vid typ kvart över 21 gick jag och gabriella hem

masssa text, ja,
händelserik och as bra dag, ja.

ny design,vad tycks?
förresten så har jag fixat lite i felix blogg,kolla gärna in den,handlar om allting typ ,mest shopping,han är galen.
haha.<3
nu har jag hållit på och skriva det här inlägget i en timma, SEGT!

dagen dresscode, har tyvärr ingen bild, får bli bättre på det. :

svart linne, JC.
rosa manchester jacka, Twist and Tango.
vanliga blåa jeans, Weekday
marinblå Converse, nån cool affär i stan (a)

puss


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0