jag kissar antagligen när du ser det här

jag är osmart det vet jag.
jag har nyss druckit en stoooooooor kopp varm choklad ,
för att minska den där jävla mensvärken , den tar livet av mig.
jag har samtidigt en varm korv av riskorn som min käre Bror gjorde till min mor i sjuan eller nåt runt min mage,
samtidigt som jag har en tjock tröja på mig.
ni förstår att det brukar vara väldigt kallt i vårat hus, men nu tusan blev det för varmt, samtidigt som jag blev galet kissenödig.
kommer aldrig mer att göra det tror jag , eller kanske.
det är en rätt mysig blandning.
jag har shoppat som en galning förresten.
bilder kommer antar jag .. ;)
imorgon ska jag på släktkalas , jag längtar efter min släkt.
hur mycket som helst.
puss


Kommentarer
Postat av: Gabbiii :D

sötis!<3

2010-06-18 @ 10:13:44
URL: http://gabbihagstrom.blogg.se/
Postat av: julia

FINASTE :)

2010-06-20 @ 11:21:45
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0