fredag

hej alla,
och gud vad skönt att det är fredag!
sitter och kollar på Vampire Diaries med lite yoghurt och cornflakes,mys!
Vampire Diaries är nog det bästa programmet som går nu för tiden ,eller vad säger ni?
jag tycker att det är awsome!
och Stefan är såååååååååå snygg :D
vad ska ni göra ikväll?
själv ska min kära familj ha gäster.
och det kommer bli supernajs tror jag! :D
och imorgon börjar ett nytt program , Jakten på Julia,
eller hette det så..?
jag tror att det är riktigt bra!
diggar reklamen!
nu ska jag fortsätta att kolla på Vampire Diaries.
ni kan se gratis på www.tv6/play.se
puss




Kommentarer
Postat av: Gabbiiiii

reklamen är sjukkt najjs (a)<3

2010-03-19 @ 18:17:57
URL: http://gabbihagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0