jag älskar dej

som rubriken säger,
helt sjukt överkär,
hej igen förresten , sitter o drogar Secondhand Serenade för dom som undrar.
sjukt bra :D
som sagt, idag har jag varit med rebecka
o vi satt o dega till typ halv 13, sen fixa vi mat o efter det drog vi till frölunda.
jag ska skriva ett sjukt långt inlägg hade jag tänkt,
för jag har inget att göra :(
inte tills band of brothers börjar iaf.
grymt krigsprogram!
men när vi var påväg dit så såg vi maaaaaaassa med solglasägon , så då tog jag på mina snygga wayfarers också (y)
och på frölunda så var det några som följde efter mej o rebecka,
o så gick vi till donken och köpte glass, och så kom dom där,
läskigt ;o
o så gick vi runt och helt plötsligt smsar min brorsa och säger att jag ska ringa elin,
och jag : shitt, det är ju träning idag *chockad*
så bvar jag tvungen att åka hem..
men så tränade vi i en annan hall än vanligt,
och den var typ sjukt sunkig.
typ mögel och läckagge (stavning?!)
men det gick bra.
som jag har skrivit så ska jag inte vara med på SM , det är sjukt synd.
ist blir det Lingvallen,det kommer bli bääst :D
o när jag ko, hem dushade jag o så.
o så fick jag ryck på pappa för att han skulle jobba vid datan. (!)
nu ska jag sluta ,
pusshej <3




Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0