lördag

hej alla,
lördag idag, sjukt soft?!
jag har njutit hela dagen,
först vaknade jag jättetidigt , vid halv 9 tror jag :(
sen vid 10 åkte vi iväg till optikern,och jag kanske inte har sagt det tidigare men jag behöver
glasögon, fast bara i skolan.
så det är ju OK.
snart är det middag,är riktigt hungrig!
iallafall , efter åkte vi till Onsala, mitt landställe och där hela min släkt på pappas sida bor, <3
jag var hos mina kusiner för mamma och pappa skulle kolla på ett hus med min farbror Staffan och hans nya
tjej Karin.
så jag och Anton,min jämnåriga kusin hoppade i deras yachutzi (stavning?!) och snackade,
men vi kunde inte bada så himla länge för han skulle iväg och spela match mot Bk Röva (Häcken för er som inte fattar.. ;) )
vi snackade om skolan för det mesta, och hans sjuka schema,
på fredagar börjar han 10:35 och SLUTAR 15:50
helt sjukt!
eller vad säger ni gubbar och gummor?
vi går ju i sexan for god sake!
och imorgon ska jag vara med Elin och Nella,
kommer bli absolut bäst!
och så ska vi ner och kolla på Gymnastikens dag i Nordstan , tycker att ni kan följa vårat exempel!
Ni undrar säkert varför inte vi är med..
och det kan jag faktiskt inte svara på!
jag ville gärna vara med , men det blev inget med det.
nu ska jag äta.
och vilket långt inlägg det blev!
puss





Kommentarer
Postat av: julia

Kul att träffa dig, vi ses nästa vecka! :) puss

2010-03-21 @ 11:13:18
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0