måndag

Okej,sämst uppdatering,you name it.
Och jag är verkligen ledsen för det..
Men igår hann jag faktiskt inte,för jag tävlade hela dagen,och när jag kom hem var jag helt slut..
Så det får vi leva med.. :)
Idag hände det inte mycket i skolan alltså..
Förutom att jag hamna framför Danne och Rebecka så jag fick ju såklart minuter..
Menmen.. idag är det ingen träning, så det är ju superskönt!
Har träning imorgon men ingen på torsdag, så det är ju sjukt skönt,haha!
Tävlingen igår gick ju ganska bra..eller jag är nöjd iaf!
Vi kom 2a i tumbling så det var ju super!
Film kan ni hitta på min facebook ( Klara Moberg ) men där är det bara ifrån friståendet ;(
Hoppas att det kommer upp nån mer film.. :D
Nu ska jag fixa bloggen ,pusspuss!




Kommentarer
Postat av: Gabbiiiii

hej,

bloggen blev jätte fin :D<3

kolla gärna in min snart ^^

håller på med inlägg nu



puss, älskar dej

2010-03-29 @ 17:38:35
URL: http://gabbihagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0