måndag

hej alla,
sorry för dålig uppdatering,
men har inte orkat, och så har jag ju varit på läger..
det var sjukt kul!
idag har jag varit hemma fårn träningen , hade skit ont i magen förut, men nu är det mycket bättre så jag har gjort en kladdkaka, mums!
vad tycker ni , hiss eller diss på kladdkaka?
själv tycker jag hiiiiiiiiiiss, jag bara älskar det!
det blir gott till ikväll!
och så kommer ju halv åtta hos mig, love it!
det äger, hiss eller diss?
blir en superhiss för min del.
nu ska pappa ha datorn,
pusshej <3




kärlek på er,<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dunder hiss på båda för min del!

sjukt gott med kladdkaka o ett j*vligt bra program, såg du förra veckan ?

då var dom i gbg(<3) du vet han unga svenska killen, jag såg hnm på spårvagnen xd<3

2010-03-15 @ 19:53:40
Postat av: julia

kladdkaka är kärlek! <3

2010-03-15 @ 23:40:20
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0