måndag,vår!


vår




 




Blunda en stund och tänk.


Tänk på de goda stunderna i Göteborg.


Måsskrik över taken när du vaknar.


Kaffe på termos och korvmacka första heta sommardagen vid havet.


Morgonen då du satte bollen i krysset och blev dagens hjälte på Heden.


Minns trycket av en liten hand i din påväg till Liseberg,allra första gången.


Se dig omkring i stan.


Vila ögonen på allt det vackra omkring dig.


Som vi måste bevara och vara rädda om.


En stad är människorna som bor där.


Det är du o jag som är Göteborg.


Vi vill ha en stad som vi stolt kan visa upp o säga :


Det här är mitt Göteborg.

 

 

underbar text , eller hur?!

just love it.

idag på skolan var det rolig, jag o danne hade skoj iaf :D

vi typ brotta ner varann o så :D

men snart ska jag på träning så det får bli ett kort inlägg,

kanske bloggar mer sen , får se om brorsan är inne på datan.

det är ju kort träning idag , bara 2 tim.

SKÖNT!

nu ska jag äta.

pusshej <3

 

 

 

 




Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0