tisdag

Hej alla,
Nu har jag äntligen fått mina glasögon,så det är najs.
Kan äntligen se tavlan nu (y)
Imorse kom vi på att man kunde hämta gratis påskägg på Poseidon,så självklart hämtade vi några, (y)
I skolan hände det typ noll,förutom en skit lätt diagnos i matten , fast jag hade ett slarvfel,inte bra..
Träning snart,naaajs!
Känner mig rätt sugen på att träna faktiskt :)
För det gick ju rätt bra på tävlingen , men jag är inte sugen på trampett,jag är verkligen sämst på det..
Kan inte spänna mig eller nåt..
Det var sjukt skönt väder idag,eller vad säger ni?! :D
Supervarmt på rasten innan slöjden , så jag o Ebba passade på att vara ute,då träffade vi Nella och Clara :)
Så pratade vi lite o så..
Och nu ska jag gå,pusshej<3


Kommentarer
Postat av: julia

Vill se hur snygg du är i glasögonen, är avis! Lägg upp en bild =) puss

2010-03-30 @ 21:53:09
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0