torsdaag

hej alla,
har gått och blivit sjuk , inte bra, jag som var så sjukt taggad :(
ställde ju 360 bakåt och försök på 720 i tisdags, så nöjd blev jag!
idag i skolan hade vi världens minsta prov?
vi skulle bara plugga in typ 15 instuderingsfrågor, o sen blev det muntligt så man fick bara en fråga,
fast det var chill!
har sett den nya trailern för Eclipse, jag älskar den!
såååå grym!
länk kommer http://eclipsethemovie.com/
extremt bra!
för alla som inte har läst alla böcker ska göra det nu!
det är dom bästa böckerna, fosho!
idag på idrotten hade vi gymnastik med kullebyttor och så , och filip blev arg på mig bara för att jag kunde allt,
haha!
och så i slutet hade vi handstående tävling , killarna och tjejerna och jag.
jag skulle försöka att slå deras sammanlagda tid, och vet ni?
det gjorde jag!
25,3 typ , stooolt :D
och på franskan gick det väl bra.
vi hade lite flum jag o ebba, det var kuuul :D
men nu ska jag äta lite,
pusshej



Kommentarer
Postat av: Gabriella

gaahhh, vill att den ska komma ut nu!<3

eclipse asså :p<33

2010-03-11 @ 18:54:29
URL: http://gabbihagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0