våffeldagen fosho! :D

Hej alla.
Och sorry för dåligt uppdatering :(
Har inte hunnit för igår var jag på stan med mamma och köpte nya glasögon.
Supersnygga förresten!
Och sen när vi kom hem satt pappa och kalle vid datorn så då gick det ju inte heller :(
Var det bara jag eller var det sjukt varmt idag?!
Jag bara älskar det!
Just nu kollar jag på Ballar av stål,helt ointressant men whaaatevveeeeer :D
Och idag är nog den bästa dagen!
Sofie fyller år,det är våffeldagen,det är träning och det är Vampire diaries, tjoooohooooo!
Det var nog den viktigaste raden!
GRATTIS SOFIE!
Nu ska jag byta om och så,<3
Pusshej , (L)



Kommentarer
Postat av: hanna

ska ni tävla i helgen ? :)

2010-03-25 @ 21:01:49
URL: http://oohannaoo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0