en av dom bästa dagarna med Gabriella <3

hej och back in buisness igen!

idag har jag varit med Gabriella,det har varit helt underbart kul!
höll på att kissa på mig för många gånger för att jag skrattade så mycket,haha.
vi såg på Disturbia först.
det var nog en av anledningarna till att jag höll på att kissa på mig.
den var så fruktansvärt bra!
och läskig!
fy säger jag bara..
ni kan se den här
sen såg vi på Sex and the city.
älskar den!
och sen var vi inne på Omegle,haha!
alla trodde att jag var runt 19 , fattar inte hur dom tänker!
as gött med långhelg iaf,eller vad tycker ni?
själv trodde jag att det var söndag idag.
och igår väcktes jag på eftermiddagen och var livrädd,trodde att jag hade försovit mig för torsdagen,haha.
sorry att jag inte uppdaterar varje dag,men jag orkar verkligen inte.
på onsdag åker jag till grekland och imon ska jag shoppa och träffa romeo,
kärlek på det.
puss

Kommentarer
Postat av: Gabbiiiii

älskar dej gmn!



så otroligt kul hade vi!!

2010-05-17 @ 20:51:15
URL: http://gabbihagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0