förlåt , bäst med romeo <3

hej och förlåt igeeen!

jag har inte bloggat på supermega länge,
och jag hade inte tänkt mig nåt långt inlägg direkt,
men många bilder från Grekland iaf.
det var helt underbart!
och tjejerna gjorde det toppen!
killarna tog guld.
och dom är obesegrade på Olympia-Stadion , inte dåligt det inte!
hittade en bikini,ett par solglasögon och en avslutningsklänning i Grekeriet så jag är nöjd.
såg nyss på tv, det var nån film i 1an som var helt galet kul.
tur att ingen var med mig,dom skulle skrattat mer åt mitt skratt än filmen tror jag.
romeo träffade jag idag,han är bäst!
no matter what.
vi pratade i 3 timmar,fattar inte riktigt,men du äger. ;)
bildbomb nu.
vissa bilder är tagna av Louise,resten av bilderna hittar ni på min facebook ( Klara Moberg )
puss




första dagen , inte alls brun som ni ser ;)



laaasseeee, bilden är tagen av Louise



Foto : Louise




Foto : Louise




Foto : Louise






















fettolår men kolla färgen bara ;)
sist ett uuuuuuuurgulligt klipp och ett sjukt roligt!




Kommentarer
Postat av: claraa <3

ååh!

vart i Grekland var du?

jag vill dit igen!

guuud klara! <3

2010-05-28 @ 23:08:21
URL: http://claraalinneaa.blogg.se/
Postat av: julia

åh så härligt, jag åker ju på tisdag till grekland. ska bli så skönt! Ha det bra tills vi ses... pusss

2010-05-30 @ 16:46:32
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0