HAAAATAAAA

hatahatahata!
john har damp ,jajajaajajajajajaja!
bläääääää usssccchhhhhh ..


sorry,men jag är arg på john av två anledningar  :
  1. han vägrar ge mig en lendighetsansökan för Grekland.
han har gett mig kvarsittning för att jag träffa några i 6b utanför bilden,och då skulle det såklart komma nån 00a och knacka och sparka på bilddörren så Ethel kommer ut,och då får jag,Rebecka och Phil all skit såklart!


blääää, aja.
ska cykla till träningen typ NU.
men jag orkar inte för jag är så mätt haha ><
sitter och smsar med Adam och försöker övertala honom att mabn får sixpack om man gör fällknivar varje dag,
för det blir ju skitnajs sen om han har sixpack!
men det är faktiskt sant,vare sig du vill tro på det eller inte!
så kääääääämpa!
sen hade vi läsförståelse , sug min banan
-jatack
usch det var segt,men den var lätt denna gång så det var heeelt okej.
men ni märker att jag har damp så jag ska inte skriva mer,
puss så länge, (k)

ps,vampire diaries idag :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0