onsdag

hej,dålig uppdatering ja.

har inte orkat riktigt.
idag var det en riktigt chill dag iaf förutom bilde..
vi hade musik som var helt okeeeej.
sen hade vi snack om lägret ända till bamba,
så det var fett chill.
sen hade vi bild,och det var så galet segt att jag höll på att dö,bildhistoria , bläääääää
men sen var det elevens val,och då körde vi landbingo , haha, jag fick 3 mariekex faktiskt (y)
så hade vi rast i 30 min , så hjälpte jag dom i 6b med deras läxa,haha.
men det var la min dag i korthet..
ikväll ska jag vara hemma själv,eftersom min kära mor är i uppsala och min bror och far är på landhockey.
inte så farligt tycker jag!
nu ska jag äta lite o sen ska jag ut med adam :)
puss <3

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0