söndag

rätt dålig på att uppdatera,jag vet..
men igår ville jag inte,och i fredags orkade jag inte ;)
haha menmen..

i fredags var jag på stan med mamma och köpte en avslutningsklänning,
fast jag ska ha den i Grekland också, åker ju på onsdag! ( :O:O:OO:O:O:O)
jag har ju sagt att jag ska köpa dom där solglasögonen,
och den dagen jag skulle åka ner på stan och köpa dom..
så säger en tjej på bdb att man kan köpa i alla olika sorters färger i Aten,
och då ville jag ju vänta såklart.
så inga solglasögon har det inte blivit..
iaf.
efter shoppingen,jag hittade faktiskt ett par joggingskor, kommer in på det sen ;)
men jag var på Liseberg då iaf.
först var jag med Rebecka och Linda
det var typ rå lång kö , och jätttttttteeeeeeeeevarmt!
men det var rätt soft.
så var Romeo,Willy,Sanna,Jessie och några mer på Liseberg också.
så åkte vi med dom i slutet,
men sen var jag tvungen att gå hem så det var lite segt..
och igår var jag med Romeo, det var hur mysigt som helst,
vi prata och skratta, det var väl typ det enda vi gjorde..xd<3

idag har jag iaf varit ute och sprungit med pappa.
känns lite jobbigt att han orkar mer än jag..
MEN,jag är faktiskt förkyld,och jag är glad att jag orkade 2,5 kilometer faktiskt.. ;)
nu ska jag spela sims tror jag.
puss



Kommentarer
Postat av: filippaah <3

KOMMER SAKNA DIG OTROLIGT FETTMA MYCKET GUMMAN, NÄR DU ÅKER TILL GREKLAND! :(

klaramariamoberg är den finaste (a)

puss på min bästavän ;* <3

ily!

2010-05-16 @ 17:57:30
URL: http://filippaaottilia.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0