uppvisning på G

yessir,uppvisning på g.
taggad till 1000!
kommer bli sjukt kul faktiskt!
alla kan komma till Landala kl 18 tycker jag , <3
idag har jag inte gjort mycket,
fixat lite o städat o så ,
rätt soft ya0.
igår var jag på Liseberg med Elsa och Nathalie,
fast Nathalie kom när jag skulle gå typ.. :(
men jag stannade lite längre haha.
det var sjukt skoj.
för Danne,Jamie,Anton,ELmer,Isak och Andres sa att dom hade sett Michael på Liseberg (Michael är en kille som Elsa är beroende av..)
så ville ELsa såklart leta efter honom,och jag o Nathalie skojade om att det var som att hitta en nål i en höstack och massa så,
det var helt galet kul,
det är grymt för jag o Nathalie har samma humor,haha.
nu måste jag äta lite,
puss <3

Kommentarer
Postat av: NICOLE

älskar dej systerman :D<3

du är helgt galet bäst , <333333333333

2010-05-02 @ 21:22:20
URL: http://nicoleflohr.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0