BAD DAY

hej!
haft en bra dag? :)
jag kan nog inte ha en värre dag än den här.. för det första så spillde jag tandkräm över mitt tangentbord på laptopen i natt. jag vaknade flera gånger och hade jätteont i halsen. när jag vaknade imorse och skulle sätta på datorn fungerade inte vissa tangenter. så då blev det att försöka fixa det hela dan med hjälp av johns sms. jag taggade galet mycket inför träningen och hoppades på att jag kunde köra 540 bakåt och massa. men nej, såklart skulle jag få jätteont i halsen så jag knappt kunde andas och jätteont i hjärtat. spenderade träningen åt obligga i fristående och åt vighet. det är säkert jättebra men var så himla pepp på att köra. nu ska jag se på "The Event" och fika lite..hoppas att ALLA har haft en bättre dag än mig..
massa pussar!

Kommentarer
Postat av: nella

låter inte bra gumman. hur mår du nu? <3

2010-11-03 @ 10:49:19
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0