BAJS

hej jag heter Klara och just nu HATAR jag att vara sjuk, jag har uppdaterat sämst och alla som läser min blogg hatar mig.
BRA LIV! ja. nej . inte nu. jag har nästan skippat JSM nu.. inte tränat på 3 veckor och jag känner verkligen hur illa jag ligger till. jag är hemma idag. jag kan varken prata eller andas. kände att det inte var nån jättehit att gå till skolan idag. missar matchen ikväll och träningarna denna veckan antagligen.. SKITKLARA!
argt inlägg, förlåt. det enda jag tänker på för tillfället.
puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ingen hatar dig :o:(

Krya på dig!

2010-11-10 @ 12:14:26

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0