GO

hej!
hoppas att ALLA har haft en bra dag. min var faktiskt riktigt lyckad! iallafall till en början.. jag inte gjorde så mycket.. myste med Gabriella med några filmer, en gosig soffa, mjuka fleecefiltar och lite hallonglass. senare på kvällen var det träning som gällde.. tog det lugnt, väldigt lugnt för att inte förstöra min tillfriskningsprocess. vi körde igenom lite obliga och det gick INTE bra för mig.. fattar inte varför. det bara gick inte. sket i det och gick vidare. det är precis det jag måste göra.. inte haka upp mig på massa saker.. sen var det dags för hoppen.. saxlänt och BAAAAAAAAAAM! sträckte mig i hela låret.. dock så känns det bättre, men fortfarande inte bra.. sitter med en varm grej runt låret och dricker multivitamin juice. GÖRGOTT! nu ska jag se på Paradise Hotel.
ha det gött!
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0