MÅNDAG

hej alla.
riktigt bra dag idag faktiskt! (förutom att min facebook dampar..)
var väldigt lugnt i skolan och gör soft på lektionerna. vi hade drama , det var askul.
vi gjorde massa övningar. en av dom var att man skulle blunda och gå runt, hälsa på varann och säga "ubåt".
men en skulle var helt tyst, för han/hon var den riktiga ubåten. Filip och Hampus tjuvkika hela tiden och taffsade på mig minst 20 gånger. haha. inte lika kul det kanske ;)
efter skolan var jag med Danne och pratade om allt. sen gick vi upp till honom och kollade på tv. jättemysigt.
nu fixar jag min sminkvideo som kommer upp i nästa inlägg!
nu ska jag se på paradise hotel.
uppdaterar snarast!
puss!





såhär såg jag ut på släktkalaset i lördags. :)


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0