SUNDAY

igår när jag skulle lägga mig funka inget alls. låg i minst en timma och bara försökte sova. men inget gick. jag vände på täcket och kuddarna , tog bort 2 kuddar , vände på mig så att jag låg med fötterna på kuddarna. inget gick. gick ut i vardagsrummet och la mig i soffan. jag blundade och tänkte för mig själv : vafan ska jag sova för? jag är ju inte det minsta trött! jag satte mig vid datorn och klicka mig in på blogg.se. kollade lite på bloggarna och så såg jag en tjej vars blogg hade namnet " 14 år och gravid" , klickade mig in direkt. trodde verkligen inte att det var riktigt. men det var det. en 14 årig tjej som bestämt sig för att behålla sitt barn och är gravid i vecka 39 tror jag. WOW. stark tjej det där. idag ska jag städa , gå till träningen utan att träna , köra styrka och sist men inte minst vara hemma och kolla på tv. ;)
ha en bra söndag.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0