TISDAG

oj herregud! har inte bloggat på 5 dagar, hur kom det sig? ..
måste bara säga att helgen var BÄST , aldrig haft så kul på en cup, någonsin!
vi gjorde hur mycket som helst och mina kidz var hur duktiga som helst! dom utvecklades så fruktansvärt mycket. fick igång ett spel och massa. det var galet många danskar och tyskar som flirtade med mig ,sjukt kul. men jag höll mig till min krambjörn R och min flört N. ;)
igår kom Elin till mig och vi hade väldigt kul, som alltid. hon sov över hos mig och i morse åkte jag bussen till tandläkaren och allt var bra med mina tänder. hann precis till gympan och körde ringar. ytterst trevligt. nu sitter jag med Sofie och bara gör ingenting. vi har håltimma för att Ethel är sjuk. funderar på att göra en önskelista.. 1a december imon, gud va tiden går snabbt! ikväll blir det utvecklingssamtal, gymnastik och landhockeymatch. kan dock inte vara med på landhockeyn och gympan.. :(
puss

Kommentarer
Postat av: nella

aa ellerhur :D

2010-11-30 @ 18:41:18
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0