AMOUR

omnia vincit amour  - kärleken övervinner allt.

jag vill känna känslan att någon annan än mina vänner älskar mig. någon som jag kan gå till när allt är skit och bara gråta ut i hans famn, hålla i hans hand när vi går på stan , känna hans läppar mot mina eller bara veta att man har någon. jag har inte känt den känslan - inte på riktigt. jag vill bli kär , jag vill att kärleken ska övervinna allt. men det går inte. jag kan inte bli kär längre, även fast jag vill det så fruktansvärt mycket. jag klarar inte av att bli sviken längre . jag har klarat det så många gånger. och det förvånar mig. men det håller inte, inte längre.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0