BACK

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!
för att jag inte har bloggat. men jag har verkligen inte haft tid. har tränat tisdag,onsdag,torsdag. och igår var jag inte hemma förän sent på kvällen och då fick jag inte sitta vid datorn..det har hänt lite grejer i veckan . inte så här superspeciellt kanske. men alltid något.
i tisdags ställde jag dubbelvolt till hårt för första gången sedan 14 april 2009 ( året och dagen då jag fyllde 12) jag blev helt överlycklig och levde på det resten av träningen. vilket summerades i att jag körde jättebra. fick beröm på nästan allt jag körde. jag kände mig alllmänt jättebra för en dag. :)
i onsdags tränade jag landhockey inomhus fär färsta gången på hur länge som helst! det var skitroligt. och jag kände ingenting i mina fötter. i torsdags fick vi tillbaka våra NO-prov. maxpoängen var 45. jag var riktigt nervös, ingen aning om varför. jag var bara nervös , kanske var det för att jag tyckte att det hade gått jättedåligt.. jag vände på pappret och såg att jag hade fått 37 poäng. FATTAR NI?! då blev jag också överlycklig och levde på det resten av dagen och träningen i Billdal som gick finfint.  igår hade vi matteprovet. det var faktiskt jättenkelt. och jag blev riktigt,riktigt förvånad. visade sig att jag hade 19/20 på första delen och 19/20 på den andra. den andra delen vet jag inte vad jag har fått,men jag och sofie gick igenom den med john. och då hade jag bara svarat fel på ett tal med 50 öre som resten av klassen hade, haha.. jag är nöjd. senare på eftermiddagen/kvällen var jag med Robban och skrattade så mycket att jag kommer att leva fler år längre.
bra vecka förresten.

PUSS


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0