BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG


favvo affär?
oj, det är svårt. handlar ofta på Gina, Monki och H&M. :)


kan du inte lägga upp nån gång om hur du sminkar dig?
självklart! är uppe på bloggen imon!


favoritland som du har varit i?
indien eller kroatien!


hur många har du vart tsm med?
oj , för många..fast nu dom sista 2 åren är det väl 5 st. har inte varit tillsammans med någon i år faktiskt.


gillar du någon just nu?
jag gillar massa men inte som kärlek, men det kan ju alltid ändras ;)


vem är din allrabästavän?
elin sennerstam <3


vad hatar du mest i värden?
spindlar eller sliskiga killar!


och vad älskar du mest?
mina vänner och familj.


om du fick välja EN du skulle vilja ha kvar om allt bara försvann vem skulle det vara då?
oj, svår fråga. jag vet inte riktigt. jag hade svårt att klara mig utan Elin..


Tycker du att du är bra på gymnastik?
helt okej!


Hur lång är du och hur mycket väger du?
jag är ca 1.68 och väger mellan 58 och 60 kilo.


Är du kär eller tillsammans med någon?
nej det är jag inte.


Kan du lägga upp mer filmer eller bilder på när du/ din trupp tränar gymnastik?
jo visst. blir lite svårt att filma på träningen när vi är tvungna att köra bara..
;)

om du skulle tjärna pengar på din blogg, hur mycket tror du då skulle få då?
oj, ingen aning!


vem gillar du? (kärlek)
ingen just nu..


vad kör du på gymnastiken nu?
på tumbling kör jag :

  • sträckt öppning handvolt halv och 360.
  • rondat flickis 360
  • rondat flickis sträckt.
på trampett kör jag
  • överslag på bord.
  • dubbelvolt
saknar du mig på träningarna? haha(a)
klart jag saknar dej elin!


är du käär?
nej det är jag inte.


vem är den finaste du vet?
oj. det kan jag inte svara på . finns för många änglar på denna jord!



hoppas ni fick svaren ni ville.
PUSS

Kommentarer
Postat av: LINNEA

tack för din röst :)<3

2010-11-01 @ 18:35:45
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0