MÅNDAG

hej alla.
nu är det måndag igen.. jag är helt SJUKT spänd på den här veckan. so prov imorgon , vi får våra datorer på torsdag och EM fredag+lördag.
snacka om att jag är heeeeeeeeeeeelt överpepp!
åhåhåh! EM kommer att bli så bäst. jag skojar inte. helt galet!
som ni kanske ser har jag mixtrat lite med designen.. tycker att den är bra nu. men ska fixa pyttelite till! ;)
ni vet ju hur jag är..paradise hotel ikväll , tagga! tycker att det verkligen är JÄTTEDÅLIGT att man måste betala för att se det på tv6play. jättedåligt verkligen.. ska skicka in ett klagobrev på dom jävlarna! HAHA..
puss

Kommentarer
Postat av: nella

sötnos <3

2010-10-18 @ 19:16:21
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/
Postat av: nella

så små, och inget smink :o<3

2010-10-18 @ 20:02:17
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0