SJUK

hej alla.
sovit gott? det gjorde jag . och jag hoppades verkligen att jag skulle vara frisk idag. men det var jag inte..förutom att jag knappt kan prata och är jättetrött och sliten så finns det lite posetivt..

  • jag hinner plugga extremt mycket till NO-provet imorgon,
  • jag hinner se alla gilmer och anteckna massa så jag är jätteförberedd imorgon.
  • jag kan dricka varm choklad hela dagen och ligga invirad i en filt.
  • min enda uppgift är att bli frisk. (och dricka varm choklad! ;) )
  • jag får massa "krya-på-dig-jag-hoppas-du-blir-frisk-snart" sms.

jag var inte alls glad igår. mitt liv höll på att rasa ihop. inget gick bra. jag kände mig inte som en gymnast. jag grät för att jag var så sur på mig själv. och det är VERKLIGEN inte bra.. jag kom med i JSM. och självklart är jag jätteglad för det. nu ska jag fokusera på mitt självförtroende och tro att jag kan. även fast det inte går bra ska jag skita i det och gå vidare. så min hjärna inte låser sig.
nu ska jag se på en as cool NO-film med en kopp varm choklad.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Gabriella

krya på dej!

svar: tack så mycket ! <3

älskar dig!

2010-10-27 @ 19:31:36
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/
Postat av: Gabriella

svar: aa jag med :(

2010-10-27 @ 20:46:16
URL: http://g

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0