SNART LOV

hej. haft en bra dag? :)
min har varit helt okej. hade 3 prov varav ett var förberett. franska,svenska och NO. det gick bra på franskan , dålig på svenskan och okej på NOn.. haha. träning ikväll. ska inte träna så hårt för jag har fortfarande ont i halsen.. IMORGON SKA JAG TILL ELIN OCH STANNAR TILL MÅNDAG OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG TJOHEJ. nu fick jag det sagt, grymt ;)  nej men det kommer bli grymt. kommer vara där på hennes födelsedag. jag kommer vara med på släktkalaset och det roliga är att jag har varit med på 2 st nu. så släkten börjar nog se mig som en familjemedlem , haha. nu ska jag fixa med mat och packa det sista.
puss!


btw . SKÄGG!

Kommentarer
Postat av: julia

Ha ett fint lov snygging! Hoppas vi se snart, puss <3

2010-10-28 @ 22:10:11
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0