TILLBAKA

dålig uppdatering igen. ja.
men F A N jag hinner inte! har ett sådant hektiskt schema att jag dör. nej men det är mycket som ska göras,och som jag hinner med. men bloggen står inte högst på den listan tyvärr. igår var jag i huvudstaden iallafall. åkte klockan 7 på morgonen så var tvungen att dra mig upp från sängen kl kvart över 6. det var inte det roligaste jag gjort. vi kom fram och då kom jag på att jag glömde det viktigaste av allt. KUDDEN . saken som gör att man kan sova sig igenom en bussresa på 5 timmar. men  såklart så glömde jag den. typiskt mig,typiskt,typiskt mig.. matcherna med knattarna gick jättebra, förutom den första som vi förlorade med 2-0
. dom hade en galen back som högg hål i benet på mig. galen chey. dom andra vann vi med 4-1 och 2-0 tror jag. damerna vann också sina matcher , grymma som dom är. 6-1 och 5-0 blev resultatet. jag kom hem halv 3 och möttes av massa spelande killar @ our place. gick direkt till sängen,somnade och vaknade halv 10. åt frukost medans jag blev erbjuden skjuts till träningen och vem kan tacka nej till det? satte mig i bilen och bara tänkte på hur dåligt träningen skulle gå. jag var görtrött , sliten och mådde inte bra.. jag hade rätt. träningen gick piss och jag är inte alls nöjd. men vad säger man , ingen dör oskuld, livet fuckar oss alla.
HA-HA.
hoppas ni har haft en bättre dag än mig iallafall!
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0