LOVE U GUYS

hej alla.
kom hem från skolan för en stund sen.. det var helt ok. inte god mat i bamba dock. så jag är vrålhungrig. har fortfarande inte sett senaste avsnittet av Kungarna av Tylösand vilket är en stor skandal ;) i helgen var jag hos Emilia. det var hur mysigt som helst. Emma och Malin kom också. vi gick hem från gympan tillsammans med varsin godispåse i handen. snackade om allt möjligt och skrattade. senare satte vi oss i Emilias gosisoffa och kollade på filmen Nothing Hill . läjligt bra film , hoppas att alla har sett den! efter det gick vi ner till pizzerian och beställde varsin pizza. under tiden pizzan gjordes gick vi in i filmbutiken tvärs över gatan. det stod mellan skräckfilmen Mirrors och dramafilmen Taken . det blev tillslut Mirrors och jag visste redan dåatt jag skulle dö av rädsla. vi gick upp för alla trappor och satte oss återigen i hennes soffa. men denna gången med pizza och massa annat gott!filmen var riktigt läskig och bra! efter det hade vi skitkul. jag tror att jag aldrig har skrattat så mycket i HELA mitt liv. helt sjukt. Emilia ska lägga upp en film på facebook . så det blir kul haha.
igår var det träningsuppvisning kl 9 på morgonen , och såklart måste jag skada mig.. översträckte knät för tredje gången i mitt liv. fruktansvärt klantigt.  efter uppvisningen gick jag och Emilia hem till henne. satt lite vid datorn , åt makaroner och köttbullar och sen tog ci en powernap . fruktansvärt mysigt. vid 5 var det teammöte i landhockeyn och äntligen fick jag träffa mina brudar som jag älskar så fruktansvärt mycket! nu ska jag baka bullar. ni har väl inte missat vad det är för dag idag..?

puss

Kommentarer
Postat av: Gabriella <3

KANELBULLEDAGEN :D<3

ella like (a)

2010-10-04 @ 21:42:23
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0