FREDAG

hej alla.
gott med fredag, aaaaaight? veckan har gått riktigt snabbt enligt mig. fast det var bara skönt också. skolan var helt okej , inga jobbiga lektioner eller så. känner verkligen att jag måste blogga mer..för både min och eran skull ;) ikväll ska jag bara slappa och njuta av livet till Idol. ett riktigt bra program enligt mig. det kanske är orginellt och tråkigt för dom flesta nu. men jag är fortfarande som om jag vore 7 år och stod och dansade till Darin när han uppträdde i fredagsfinalerna. det är fredag för mig liksom! hade tänkt att lägga upp bilder och videoklipp från när elin kom hit i måndags.ni får dom i nästa inlägg. så länge kan ni kolla på det här klippet, helt sjukt! hoppas verkligen inte att det är sant.


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0