KLARA TYCKER TILL



  • HÖSTEN
måste faktiskt gilla hösten. dels för att det är så himla mysigt att gosa in sig i stora tjocka halsdukar när man är utomhus eller att sitta inne och dricka varm choklad invirad i filtar och kolla på film i regnet. jag menar, hur mysigt är inte det?

  • GYMNASTIK
gillar gymnastik också såklart. inte bara för att jag går i det. utan för att det är så fruktansvärt ballt! bara kunna slänga sig ut i luften och göra massa volter och skruvar. + att man lär sig massa nya saker hela tiden. för er som inte går i nån sport. ge gymnastik ett försök!

  • FRANSKA
måste faktiskt gilla franska också . bara för att det är ett så himla fint språk. det är skitsvårt men jättekul. om man bara kunde bli så bra att man kan flytta till Paris..åhåhåhh! för er som inte valt språk än, välj franska!





  • BITCHAR
bara jättetöntigt att gå runt och kaxa mot allt och alla. finns inte mycket mer att säga..

  • MITT O NELLAS STORBRÅK
jättetråkigt bara..båda var skit elaka mot varandra och jag ångrar det djupt. sån tur är är vi kompisar igen. I <3 U


  • KILLAR SOM SVIKER
aldrig roligt, har hänt massa gånger. och ja..vad ska man göra åt det? det enda jag säger är : LIFE GOES ON.




Kommentarer
Postat av: nella

ddu har helt rätt! <3

2010-09-24 @ 21:41:21
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0