NY DESIGN

halllåååååallaaaa!
I'm back in buizz...har ändrat lite saker i bloggen (det är massa egentligen,haha!) det blir rosa igen. just för att jag älskar rosa! det är så mysigt,så fint och så tjejigt! sämst uppdatering ja. men har så himla mycket träning och plugg nu så jag hinner inte den lilla srund jag sitter vid datorn , tyvärr!
ikväll blir det myskväll med mamma för min del. orkar inte gå ut eller nånting. eller jo , ut måste jag. måste köpa chips till IDOL ikväll . 20:00 , I'll watch!  idag hände inte mycket i skolan. förutom att jag kom 20 min förtidigt för att jag hade missat att vi började 10 över nio och inte tio i.. nu ska jag lägga in lite låtar på Ipoden .
puss

Kommentarer
Postat av: gabbiii :D

jätte fint gumman :D

2010-09-10 @ 19:54:47
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0