SÄMST UPPDATERING

tjoooohooooo
är med elin aka pruttfisbarn och vi har precis kollat på fotboll där sverige vann med 2-0 över Ungern. dom var jättebra säger vi och vi kommenterade Zlatans näsa HELA tiden. det var skoj för att den är så ful haha. nu sitter vi och spelar mall world för vi är så himla coola! extremt coola faktiskt,och jag känner att jag skriver massa strunt för att få ett långt inlägg men jag har bloggtorka så det går inte så bra.. idag kom elin vid ca 16:00. jag skulle möta henne vid tunneln som ligger vid Sydows men hon hade gått förbi den.. så vi möttes vid Hästskon. vi pratade lite på mitt finfina rum och sen drog vi ner till Willys, och när vi var vid Mossen så fick Elin ont i sitt dumma knä och det är inte bra.. när vi var på Willys köpte vi chips och dippsås för vi är fortfarande så coola och nu har vi precis ätit upp hela chipspåsen. nu vet jag inte vad vi ska göra men det blir träning för mig i 5 tim och elin ska plugga på körskolan.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0