TJENARE KUNGEN

hej alla kungar!
idag har jag varit på stan med mamma och shoppat en jacka,leggings och garn. garnet är för att jag ska försöka sticka mig en egen halsduk men vi får se hur det går.. i nödfall får jag köpa en ;)
fikade på Café Con Leche vilket är ett skitbra café som alla borde fika på .. men jag fick sjukt ont i magen efter så jag har bara tagit det lugnt och kollat på film tidigare ikväll. lite läskigt att det är 9 11 idag.. hoppas att det inte händer något läskigt. får se imorgon i tidningarna.. nu ska jag o mamma se på Tjenare Kungen.
puss




Kommentarer
Postat av: gabbiii :D

vad händer denna dagen? ;o

2010-09-11 @ 21:49:06
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0