BLOGGER GREJ (KÄNDE MIG TVUNGEN)



Jag fick en award av Gabriella och det innebär alltså att jag ska berätta sju saker om mig själv som inte många vet om och sen skicka vidare awarden till 7 andra personer som ska göra samma sak!

- Jag har gått i gymnastik i 7 år.

- Jag är 4e dels holländsk.

- Jag vill färga mitt hår brunt.

- Jag tycker att det är helt OK att gå i sjuan.

- Jag hatar att  vara ensam hemma själv.

- Jag älskar gymnastik men jag gråter ändå på träningar ibland.

- Jag vill ha bättre självförtroende i gymnastiken.

Jag utmanar och ger awarden vidare till dessa bloggare:

alla som vill göra den ;)



Reglerna:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Kommentarer
Postat av: nicole

fääääääärga! :D

2010-09-17 @ 20:00:58
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0