DÖD

helt slut i kroppen efter mina 14 timmars träning i gymnastik denna veckan. verkligen helt slut.
helt slut, helt tom på energi,orkar knappt röra mig. det är som om någon bara har dragit ur en strömkabel ur mig så jag inte har någon energi längre. tränade i Bergsjön idag.  det gick ju sådär , eller det gick bajs. verkligen B A J S . bokstavligt äckligt gick det.. jag körde inget av det jag skulle,eller jag körde rondat flickis 360 , men dom var inte speciellt bra . inte alls egentligen tror jag.. jaja, glöm dina bekymmer ,imorgon  kommer nya. typ läxor ( N  E J J A G V I L L I N T E ) men är så illa tvungen. Elin åkte för någon timma sen. usch. nu ska jag dö .
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0