Barfota&enkel

solens värme får mig att vilja slänga av mig kläderna, cykla ner till stranden och bada. en sådan underbar känsla..... sen kommer världens stormby och man påminns om att det bara är april och att man får vänta minst en månad till man får ta på sig sina sommarkläder och bara njuta av värmen, på riktigt. (suck) igår var jag på stan med mamma hela eftermiddagen. vi tog en sväng runt kungsportplatsen, handlade både det ena och det andra i present till mig (som ni självklart kommer att få se på torsdag) och vår slutstation blev Café Con Leche i Linné där vi slog oss ner i två fotöljer och fyllda våra magar med en nybakad kycklingcurry macka och en rockyroad brownie. cafét är ett av Göteborgs mysigaste, besök det! efter fikat drog jag till träningen där 11 grymt taggade tjejer väntade och vi körde på. vid 21 var sista träningen avklarad och ett gäng lämnade Sjöbacken nöjda. imorgon väntar J och jag börjar redan bli nervös.. idag var det kemiprov i skolan som gällde, sedan teater på Lindholmen. teatern va annorlunda , men bra. den heter Systrarna och jag och min klass har skrivit delar utav manuset till den. riktigt roligt faktiskt. mina texter kom med 2 gånger och jag kände mig som en riktig stjärna ;) en av mina texter var : jag ler för mig själv och tänker Hakuna Matata, inget är omöjligt.   det var bara en mening ur det dom läste, men som blev citerat och som jag nu har som klistermärke, trevligt! Sofies och Ebbas texter kom också med bla, skitkul! teatern handlade om Askungens systrar efter hon gift sig, de uppträdde som psyktjejer, det var faktiskt rätt charmerande, konstigt nog! haha.


jag körde på en enkel outfit idag, tröja med volang (som man inte ser på bilden) från H&M, jeans från Bikbok
vit klocka (som man inte heller ser på bilden) från okänt märke... underligt.. och tygpåse från Lindex. jag gick inte direkt runt med påsen hela dagen, men eftersom att mamma köpte den till mig igår var den väl festlig att visa upp.

puss

Kommentarer
Postat av: nella

skit fin!

2011-04-08 @ 21:00:43
Postat av: Ida

FIn bild :)

2011-04-08 @ 22:36:30
Postat av: Ida

Fin bild :)

2011-04-08 @ 22:39:02

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0