Bered er på..

..massa , eller, långa blogginlägg från mig idag. har en hiss och diss lista, ett recept,  en outfitbild och ett collage på G. har en riktig "hej-jag-vill-sitta-framför-datorn-hela-dagen-dag" idag och det får jag ha nämligen! skulle egentligen dragit ner på stan med mamma men motvind och regn fick det att blåsa bort i vinden. vi tar det på torsdag då mamma fyller år istället, kommer bli så massa mysigt! och ingen träning är det så datorn är min hela kvällen, ser fram emot det massa! har fått jättemånga komplimanger om mitt hår som jag hade igår, trivs verkligen i det så tänker ha flätan tills den inte klarar av att vara snygg i mitt onaturliga hår. när jag säger onaturligt är det inget speciellt eller så, bara det att det är så himla mjukt och tunnt och jag vet inte vad, inte det minsta bra för styling alltså. igår var det träning. 11 av 12 gymnaster är skadade och vi ser ut som ett paralympicslag när vi springer tillbaks efter vi kört våra varv, på riktigt haha. men vi biter ihop och taggar tills på lördag då det smäller. själv så har mina knän ballat ur totalt, kan knappt gå när jag kört några gånger. sen lyckades jag på något fantastiskt sätt sträcka mig under foten, fruktansvärt klantigt.. nu ska jag göra lite andra saker.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0